Alla inlägg den 4 februari 2008

Av Angie - 4 februari 2008 20:55

Nu är det städat och fint hemma hos mig =) Nöjd som fan är jag men fått ont i ryggen som vanligt =/ Städa är inte riktigt min grej tror jag.. Men när jag väl gör det så blir det fan bra asså.

Har fortfarande inte gjort nått på APU uppgiften, får väl sätta mig med sen senare ikväll orkar fan inte nu.

Dricka kaffe ska jag nog göra



Av Angie - 4 februari 2008 14:22

Men hej där. Är du här och snokar?

Ja tyvärr så gör jag ingenting intressant, var nyss ute med hunden en sväng, funderar på om jag ska börja städa innan Johanna kommer. Hon skulle kika förbi o efter det måste jag fan börja jobba på APU uppgiften. Booring. Men de måste göras..

Idag kommer nog att bli en sån där seg tråkig dag då man egentligen inte vill göra ett skit men man måste ändå. Jag har åt helvete för många sånna dagar i mitt liv. Borde skaffa mig en hobby..

Ojoj nu höll jag nästan på att börja filosofera iväg med varför vi människor har så många plikter o shit, men ja tänker inte göra det.

2 bad.

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards