Alla inlägg den 6 januari 2008

Av Angie - 6 januari 2008 23:21

Måste bara säga att den här människan är underbar!


http://www.whomikejones.com


Btw, den här låten är genialisk. Gå in på youtube.com/mrjones och subscribe till hans videos! =)


Who? MIKE JONES!

http://www.myspace.com/mikejones

Av Angie - 6 januari 2008 22:11

Nu har jag målat naglarna och ätit potatismos ^^ mumma

Har fortfarande fett ont i ryggen också måste jag bädda sängen =/ tärt, vette fan hur jag ska lyckas med det, tar mig ju knappt ur datastolen lixom!

Sitter och lyssnar på musik och ser på tv utan ljud, Man of the house heter filmen.. Inte direkt min smak asså.


Just nu lyssnar jag på;

Tonedeff - porcelain

Kurupt - C-walk

Leona Lewis - bleeding love

Rihanna - Hate that I love you

Robbie Williams - angels

Oasis - wonderwall

+ Alla Anouk låtar jag har


har lyssnat mig rätt less på Necro nu så jag tar en paus, börjar bli lite småtrött på att göra Who? MIKE JONES! who?! MIKE JONES!!!!

Men han är så jävla het så man kan inte låta bli! Lilla knubbisen lixom =)


Av Angie - 6 januari 2008 16:41

Här är en bild på min framtida tatuering, anledningen till de två rosorna är att jag hade tänkt mig en blandning mellan de två.

Texten stämmer på mitt liv.. Vet inte hur jag ska förklara det.

Nån dag i mitt liv vill jag få sinnesfrid över de misstagen jag gjort och hoppas på att någon kan förlåta mig.


Skulle uppskatta om ingen stjäl min idé för jag har planerat det länge nu..

Men kommentera gärna och skriv vad ni tycker!

Av Angie - 6 januari 2008 16:30

en annan sak; Jag har så jävla ont i ryggen! Vet inte vad jag gjort.. Kanske haft för långa sexmaraton de senaste dagarna? Vem vet.. Har inte vart speciellt nykter heller måste jag erkänna.

Det har hänt en del det här lovet, jag har fått veta saker jag kunde ha sluppit tänka på men nu är det så. Jag har fått en känga i ansiktet (inte ordagrant) alltså ett slag i själen eller hur man ska säga. Jag har blivit hotad, sårad och misstrodd. Jag har fått upp ögonen för vissa problem jag blundat för länge nu..

Men jag kan inte ge upp, problem är till för att lösas, och jag är helt övertygad om att allt kommer att bli bra! Det måste ordna sig..

Fan, mitt liv är så struligt jämt. Varför ska jag alltid behöva prioritera saker i mitt liv framför andra? Varför kan jag inte få allt? Om jag är lycklig på en front så är jag helt misär på ett annat sätt. Ska det vara så?


Whatevah.

Av Angie - 6 januari 2008 15:53

ojoj nu var det ett tag sedan igen..

Är så sällan hemma nu för tiden, kanske beror på att jag haft lov och grejjer, imorgon börjar skolan igen och det känns ju sådär lagomt kul. Ska iallafall ner på taurus när jag slutat och diskutera min tatuering.. Pris osv.

Är hemma nu för att mormor min ska komma hit och käka, är så jävla hungrig! :D


Btw, denna låt är så jävla skön --> Leona Lewis - Bleeding love




Forgive me Father for I have sinned

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards