Alla inlägg den 16 januari 2008

Av Angie - 16 januari 2008 22:25

Nu har jag vart ute och gått en promenad med Josef och Linnea, det var skönt som fan.. Bara gått runt med hundarna o chillat o snackat lite.

Har inte sovit riktigt på två nätter så ska lägga mig nu så jag inte är allt för trött imorgon.

Här är förästen en bild som bella tog på mig på skolan för ett par dagar sedan, tycker den e rätt nice.


Godnatt

Av Angie - 16 januari 2008 20:56

Gjorde bort mig redigt förut idag vid matbordet, bad både brorsan och farsan dra åt helvete sedan smällde jag nästan sönder min nya dörr innan jag rusade iväg till Josef.

Kom hem för ett tag sedan och har suttit och bett om ursäkt i fan mer än en halvtimma nu tror jag. Men det känns helt rätt, för jag gjorde fel.


Nu ska jag ut en sväng med Linnea o snacka lite skit =)

Vet inte om jag skrev det förut men på onsdag nästa vecka tatuerar jag mig kl 16.30 Ser värkligen fram emot min andra tatuering!

Av Angie - 16 januari 2008 16:28

var och bokade tid för tatuering idag, somnade på tv lektioner eftersom jag inte sovit på två nätter.

Mår skitkasst.

Av Angie - 16 januari 2008 07:11

Godmorgon, jag är grymt trött. Har dessutom jätteont i ryggen.. Måste ha sovit snett inatt eller nånting.

Ska käka upp min müsli sedan hoppa i duschen.. Tänkte ha de nya kläderna på mig idag. Älskling ska ha rättegång som jag inte får gå på idag också..Jag vill ju =/

aja, på lunchen tänkte jag springa ner på taurus och boka tid för tatueringen. Äntligen!

Idag skulle psykologi uppgiften vara inlämnad, crap. Har inte gjort den såklart!


ska käka vidare. ciao.

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards