Alla inlägg den 17 januari 2008

Av Angie - 17 januari 2008 22:18

Nu har jag kommit hem, vart hos Josef sedan jag slutade skolan och haft väldigt mysigt ;)

Imorgon är det fredag och det är grymt skönt! Har bara två lektioner då med också ska jag förmodligen möta Josef på stan sedan. Har lite funderingar på om man ska dra ner på krogen i helgen? Det var trots allt över tre månader sedan jag var ner sist..


Annars så sitter jag bara här och tittar på south park och äter chilinötter =)

Av Angie - 17 januari 2008 07:07

Hej godmorgon. Nu sitter jag här som varje morgon och käkar müsli och skriver blogg innan jag går och duschar.

Har drömt om älsklingen hela natten, igår var han så fin och mysig =) Känns som att jag blev nykär all over again.


Nu har ja vart och duschat, glömde bort att jag skrev blogg, eller att jag inte hade sparat inlägget än.

aja, jag har bara två lektioner idag och det är grymt skönt, ska ringa Josef när jag slutat så kan jag förhoppningsvis träffa honom ganska tidigt =)

Nu ska jag klä på mig o shit. Have a nice day!

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards