Alla inlägg den 10 januari 2008

Sex

Av Angie - 10 januari 2008 17:01

Längtar tills han kommer! Jag SKA ha sex ikväll så är det bara. In ut In ut In ut Oh yes, det var ett par dagar sedan sist nu. Jag som är beroende utav sex och behöver få kuk minst två till tre gånger om dagen. Undrar om det är därför jag är så populär bland killar? Ryktet sprider sig fort i sundsvall. Folk vet saker och ting innan man själv vet om det Haha

Jag tycker om att suga kuk och svälja sats, är det nåt fel med det eller? *porrskadad*

Av Angie - 10 januari 2008 16:46

Nu ska Josef snart komma och hämta mig =D ska bli så trevligt att träffa honom hihi, jag tänker krama sönder honom! Gofisen

Sitter för övrigt och snackar med Johanna Joozie på msn och äter chilinötter. Trevlish.

Har länkat till hennes blogg på sidan där det även finns länkar till min gamla blogg samt min bilddagbok. Check it out!

Av Angie - 10 januari 2008 15:54

Här är lite bilder som jag tog för några minuter sedan, orkar bara ladda upp två st. Men vill du se fler bilder på mig så titta in på min bilddagbok --> http://morfina.bilddagboken.se


 Vill bara säga tack alla som läser min blogg, hade 60 besökare igår och det uppskattar jag jättemycket!

Av Angie - 10 januari 2008 15:09



Det här är min heta pojkvän! bilden är tagen i sommras han är inte lika smal nu, mer muskler ;) Slisk

Av Angie - 10 januari 2008 14:15

Nu har jag precis badat :] Det har härligt!

Köpte en till bh idag på stan, man kan aldrig ha för många, eller hur tjejer?

Nu sitter jag mest bara och väntar på att Josef ska komma hem igen så jag kan mysa med honom ^^ Jag älskar att mysa


Av Angie - 10 januari 2008 07:41

Godmorgon, fan vad pigg jag är! Känns hur bra som helst. Sjukt bara att när väckarklockan på mobilen ringde så hade jag precis somnat. Men jag är inte trött HihiHIh

Köpte en riktigt snygg BH i leopard mönster igår btw, den sitter hur snyggt som helst. Tänkte ha den på mig idag. Sedan när jag slutat så kanske jag går och shoppar mer jag vet inte än. Börjar bli lite less på att springa på stan nu faktiskt.

Och idag ska Josef på studiebesök med soc, hoppas att det går bra! Vill inte att han ska åka iväg från mig =( alltså under en längre period, dvs 3 månader.

Nu ska jag göra mig klar för the school.

Jag älskar min pojkvän, mer än någonting annat <3

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards