Alla inlägg den 15 januari 2008

Av Angie - 15 januari 2008 20:59

Nu går jag och lägger mig, tänkte somna till Hitch som börjar nu.

Imorgon ska jag iallafall boka tid för tatueringen :)

Sitter och skickar lite bilder till Martin nu, när jag gjort det bäddar jag ner mig. Är så trött!

Så natti natti, vi hörs mer imorgon! Skriver väl på morgonen och på kvällen när jag vart med Älskling.


Av Angie - 15 januari 2008 19:11

Jag hade tur, han kunde inte läggas in imorrse för han ska ha rättegång imorgon, så jag får träffa han efter det. Ikväll skulle han vara med en polare så han hade inte tid, dessutom så ska jag ut o träffa en snubbe sedan jag med.

Har shoppat som fan idag, köpt ett par schyssta jeans, ett linne, en tunn svart polotröja och så har jag lagt undan ett par fett snygga skor som jag ska köpa imorgon efter skolan.

Har en psykologi uppgift som ska vara inlämnad imorgon också men jag känner att jag orkar fan inte göra den nu, även fast jag måste. Är så jävla trött asså, sov ett par timmar nyss men skulle kunna gå och lägga mig igen. Men då kommer jag inte sova nått inatt istället.

Är bara grymt less på mitt liv just nu, orkar inte med nånting, vill inte göra nånting. Har varit på skitkasst humör hela dagen, åkte skridskor på gympan (yes, jag var med på en gympalektion för första gången på flera år) och en kille skvätte med flit ner mig med massa vatten, och jag såklart dampa lös totalt eftersom jag inte hade nått ombyte med mig. Men det skiter jag i, är man sådär jävla fittig och blåst i huvudet får man skylla sig själv att jag får raseriutbrott.

Var även ner på taurus för att fråga vad tatueringen kan komma att kosta, han sa allt mellan 1500 och 2400. Det hade jag faktiskt väntat mig, om inte dyrare. Så nu är det bara till att fixa pengar så man kan sätta idén till verket.

Nu har jag skrivit mycket igen, cred till dig som orkar läsa.

För dig som inte sett det inlägget så kommer min tatuering se ut nått sånt här, första rosen + texten.

Av Angie - 15 januari 2008 09:24

Jag saknar Josef redan =( Han åkte imorrse kl 8. Nu får jag inte träffa han förens på söndag på besökstiden.. 12 veckor blir han borta! Min älskling.. Hur fan ska jag orka utan dig? Nu har jag absolut ingen undanflykt från mitt privata helvete... Han skulle försöka ringa mig efter kl 17 idag för då får dem använda telefonen. Hoppas han får göra det även fast det är första dagen..

Fan jag vet inte vad jag ska ta mig till.. När vi sa hejdå igår bröt jag ihop totalt ='( Måste ha vart jobbigt för honom också att se mig så ledsen.

Just nu sitter jag här i ett par byxor jag fick av honom, dom är jättemysiga precis som honom.

Fan jag kan inte skriva nått mer, börjar gråta då. Känner mig så jävla ensam även fast jag träffade honom igårkväll. Men det beror nog på att ja vet att vi kommer enbart se varandra en gång i veckan nu de närmaste 5 veckorna sedan vet jag inte om det blir fler besökstider. Kanske permis? Nee det tror jag inte. Kan ju alltid hoppas.


Men jag ska dra till skolan om en stund, det blir nog bra att få tänka på något annat en stund, sedan tänkte jag shoppa lite. Det är min terapi, att spendera pengar.

Nu ska jag lägga mig i sängen igen och vänta på att morsan ska komma hem och köra mig till hedbergska där jag ska ha bild nu på morgonen.ciao


Jag älskar min pojkvän. No matter what.

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards