Alla inlägg den 11 januari 2008

Av Angie - 11 januari 2008 18:17

shaa. sitter hemma hos erik nu och väntar på han och josef, de skulle lämna igen släpvagnen sedan fixa nå shit sen kommer dom! Sitter här aldeless för mig själv o snackar på msn och dricker mitt vin. Har två liter gredos :) *glad flicka*

Hoppas det händer nått roligt ikväll asså. Fast egentligen så vill jag bara vara  med Josef, inte dra på fest eller så..

Skönt ibland att hänga i boz bara, speciellt när man är på sånt humör som jag är :D

Aja, vet inte vad jag ska skriva.. Kanske skriver mer sedan men förmodligen inte. Ha en bra fredagkväll allihopa!

Av Angie - 11 januari 2008 16:19

Nu ska jag snart dra iväg på boa och sedan hem till Josef tror jag, fan vad härligt =) Kommer tjäna pengar ikväll också det är nice, har fan varit fattig i två veckor.. Vart tvungen att be morsan handla cigg åt mig o grejjer.. Fick låna en hundring nu förut så jag skulle kunna köpa vin. Men om det blir som jag tror med dealen jag ska göra så får hon igen pengarna imorgon när jag kommer hem, om jag kommer hem dvs. Vill fan spendera varenda minut av denna helg med Josef, för på måndag morgon så åker han ju.. Fan jag kommer sakna han så fruktansvärt mycket! Får bara åka dit på besökstiden som är på söndagar mellan 12.13 - 15.00

Men en bra sak är att jag får snacka med han i telefon varje dag om jag vill. Men det är ändå inte samma sak lixom =/ Fan min älskling försvinner ifrån mig ='( Känns så jävla jobbigt. Men jag har ju ta-bort-alla-känslor-medicin som jag kan leva på.. Men det är fortfarande tärt!

Uscha, kan fan inte tänka på allt det där nu, då börjar jag gråta och det vill jag inte göra nu när jag snart ska få mitt vin och börja festa. Men självklart så ligger ju tankarna o pyr där bak i huvudet.

Folk frågar mig; kommer du vänta på honom?

Vilken dum fråga! Såklart jag kommer göra det! Jag älskar honom ju, mer än någonting annat. Han är min ängel, min tvillingsjäl, mitt allt!

Av Angie - 11 januari 2008 15:57



Här är bilder på MIKE JONES & PAUL WALL!!!

Av Angie - 11 januari 2008 15:48

Den här videon laddade jag precis upp på Youtube

Vill ni se fler av mina videos (har inte många) så checka XXXmorfina

Av Angie - 11 januari 2008 15:36

Den här låten äger! Så jävla skön, jag älskar Tanya Stephens!

Av Angie - 11 januari 2008 14:35

Här är två till bilder som jag tog med webcamen aldeless nyss, vad tycks??

Uppskattar kommentarer och åsikter!

Av Angie - 11 januari 2008 13:34

Jag undrar en sak, Ni som läser min blogg..

Vad tycker ni? Är de intressant eller är de bara en massa onödigt skitsnack?

Skulle vilja veta ifall jag ska ändra något, för jag älskar att blogga och ju fler läsare desto bättre!

Så kommentera gärna, positiva eller negativa kommentarer är lika välkommna!

Och feel free to ask me anything, jag är inte blyg utav mig =)


Tack för ni läser

Love Angie

Av Angie - 11 januari 2008 13:28

Nya bilder på mig tagna med kameran jag lånade från skolan

Ursäkta mina torra läppar det blir så på vintern =/

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards