Alla inlägg den 23 januari 2008

Av Angie - 23 januari 2008 23:14

Nu har jag precis sett Diabolique, en film jag köpte för länge sedan men inte sett ännu. Har lixom glömt bort det. Den är från 1996 så lite gammal men rätt okej, jag gillar gamla filmer. Sharon Stone är ju en jävligt bra skådespelare också.

Imorgon börjar jag kl. 08.30 fyfan var jobbigt. Ska gå och lägga mig nu.


Av Angie - 23 januari 2008 19:17

Här är min tatuering!

Av Angie - 23 januari 2008 15:29

Nu sitter jag i skolans datasal och väntar på att klockan ska bli typ 16.00 så jag kan gå och köpa cigaretter och sedan till taturus och gadda mig. Fan vad jag tjatar om det men vafan jag är fett excited! och hungrig... Ska be morsan göra en macka åt mig och komma ner på taurus med den sen, haha! Sitta och svulla samtidigt lixom..

Gjorde klart psykologi uppgiften nyss också och en jättesnäll lärare som var fett stressad väntade på att jag skulle springa in i en annan sal och skriva ut den, för hon skulle ändå på möte med Maria min psykologilärare så hon erbjöd sig att lämna den till henne. Ibland träffar man trevliga människor. om jävla CP-FC:n hade funkat så hade jag inte behövt be henne heller. Men det är ju oftast så, att när man är stressad så funkar fan ingenting. Hela omgivningen bara skriker FUNCTION NEGATIVE. Vilket btw var mitt favorit uttryck förut av någon anledning..

"Angie hur mår du?"

"Function negative...."


Ah visst ja, Joozie sa något roligt idag när jag satt och knäppte kort på mina skor i brist på annat att göra;

J - Ska du inte ta kort på flodkon?

A - Vart är hon då??

J - Hon gick förbi nyss, kände du inte eftersvallningarna?


haha! Flodkon eller Flowcow som vi också kallar henne är värkligen plus-size.

Ska väl kanske inte yttra mig om vikt och sånt eftersom jag gått upp minst 4kg sedan i sommras men i hennes storlek är jag då inte.


Nu sitter jag här och kallsvettas som jag gjort i ett par dagar, och inte nog med det så är jag fett hungrig. Kanske skrev det i början av inlägget men det är värt att nämnas igen.

Ska göra nått annat nu. Cya

Av Angie - 23 januari 2008 08:55

Godmorgon. Idag är den stora dagen!

Har anlitat Joozie att ta kort medans jag sitter där, gjorde det sist också men de bilderna vet jag inte vart de tog vägen..

Jag satt hemma hela dagen igår, var bara ute med hunden en sväng men förutom det så var jag helt isolerad för omvärlden.


Aja, ska väl ta och göra mig klar eller nått. Sitter och lyssnar på Lovers Rock idag också. Love it!

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards