Alla inlägg den 9 januari 2008

Av Angie - 9 januari 2008 23:03

tja tja, kom precis hem. Sitter och käkar chilinötter fett gott asså.

Om ni visste vilken flummig kväll jag haft =) sladda in i en snödriva så bilen gick sönder för det första, sedan till skönsberg och handla, sedan in till stan och vidare mot hedbergskaskolan typ. Där har jag suttit hela kvällen och gjort både det enda och det andra. Oh helvete ska ju fan upp till skolan imorgon också! hahahah!

Så kan det gå

Av Angie - 9 januari 2008 07:51

godmorgon, jag lyckades somna tillslut iallafall. Nu sitter jag här och hostar medans jag dricker mitt kaffe. Men jag ska till skolan ändå. Måste få träffa Josef sedan idag, saknar han så mycket och snart åker han =/ Kommer sakna ihjäl mig... Men jag kan inte tänka på det nu då kommer hela dagen bli sabbad.  aja, vet inte hur länge jag går i skolan idag men jag hoppas att det inte är allt för sent.. Förmodligen slutar man väl runt 16 bara för att jävlas.

Nu måste jag torka håret och dricka upp kaffet, om 40min ska jag åka.

Have a nice day!

Av Angie - 9 januari 2008 00:28

hej jag kan inte sova, vägde mig för en stund sedan och insåg att jag gått upp 4kg sen i sommras =( Men jag väger fortfarande inte för mycket enligt http://www.iform.se/Crosslink.jsp?d=101&a=4611 , finns rätt mycket roliga tester där.. Det lär väl bli vad jag underhåller mig med inatt mellan nysningarna.

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards