Alla inlägg den 22 januari 2008

Av Angie - 22 januari 2008 21:01

Sista inlägget nu jag looovar! Har för ont i ryggen för att sitta här vid datorn längre..

Ska se någon film nu som började precis, den heter sneakers.. Bra? dunno..


Godnatt

Av Angie - 22 januari 2008 20:33

Snacka om att ha trååkigt! Jag sitter och kollar på bones och skriver blogg under reklampauserna. Patetiskt.

Kan fan inte sluta tänka på att vid den här tiden imorgon så är jag tatuerad =) Igen. Farsan värkar ha fått nått bryt och ska börja tatuera sig igen. Hela familjen har fått tattoo-fever tror jag. Hahah.

jaja.. What to do what to do? Ska väl se färdigt på bones sen vet jag inte vad jag ska göra. Lägger mig väl i sängen och slänger på min favvo skiva och ställer in sleep funktionen på spelaren så den slår av sig automatiskt. That way I can fall asleep to music!

yehyeh.

Reklamen är inte slut men jag tror jag ska ta mig en kopp kaffe också. Fast det är nog inte så smart om jag ska sova snart. Är ju väldigt känslig för koffein... Blir väl O'boy istället.

Av Angie - 22 januari 2008 20:11

Det är reklam nu och när jag tog en snabb titt på mitt senaste inlägg så insåg jag hur okoncentrerad jag måste ha varit! Haha!

Can't talk and write at the same time? Jag ser ju på tv! Ibland finner jag mig själv så otroligt underhållande.  Du som läser är förmodligen en av de normala människorna här på jorden så förstår du nog inte min humor.

Back to bones!

Av Angie - 22 januari 2008 20:04

Ska se bones nu. Värkar intressant eftersom Dr.Brennan fick ett par knäskålar med posten :D Can't talk and write at the same time..........

Av Angie - 22 januari 2008 16:03

Satt precis och lästa igenom min gamla blogg, länk finns här på sidan --> "min gamla blogg". Jag snubblade över det här inlägget, rätt gulligt tycker jag =) Söt bild iallafall.

aja, nu ska jag inte sitta här och äta mig mätt på chilinötter, det kan inte vara bra för min allt för stora figur.

Ska lägga mig under täcket o glo på tv tror jag, de är fortfarande fett kallt här inne!


Btw, IMORGON är den stora dagen, då blir det tatuering no.2

Av Angie - 22 januari 2008 14:53

Nu har jag precis badat, så skööönt! Tände några av ljusen jag fick av Josef i julklapp också, dom luktar jättegott. Ett måste när man badar är att ha tända doftljus. Så ni vet.

Tog med mig min precious CD ner till badet också, lyssnar alltid på musik.. Haha jag badade så varmt att det kommer typ värmeångor från mig nu när jag sitter i mitt iskalla rum ^^


Aja, ska väl torka håret och ringa o kolla om tlöttisen har vaknat, haha! vääälskling äru vaken?


Av Angie - 22 januari 2008 12:52

I love the way you look tonight
with your hair hanging down on your shoulders
n' I love the way you dance your slow sweet tango
the way you wanna do everything but talk
and how you stare at me with those undress me eyes
and your breath on my body makes me warm inside

let's make out-let's do somthing amazing
let's do somthing that's all the way
cuz I've never touched somebody like the way I touch your body
now I never wanna let your body go

let's make a night, to remember
january to december
let's make love, to excite us
a memory, to ignite us
let's make honey baby, soft and tender
let's make sugar darlin, sweet surrender
let's make a night, to remember
all life long



(inte hela texten)

Av Angie - 22 januari 2008 11:09

Lyckades inte somna om, sitter istället och lyssnar på en dubbel CD vid namn Lovers Rock Vol.1 som jag fick i julklapp för many years ago.. Den är så skön, kan inte fatta att jag inte lyssnat på den på så länge..

Försökt länge nu att hitta en bild på nätet på själva skivomslaget, för det är sjukt vackert! Men nu är det såhär att det verkar bara vara jag i hela världen som äger en sån här skiva för den går inte att hitta! Helt omöjlgt. aja, den är jättefin iallafall.

Om ni bara visste hur sjukt kallt det är på mitt rum nu :S brrrr... Kan knappt skriva ordentligt. Måste lägga mig under duntäcket igen känner jag. Cya later..

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards