Alla inlägg den 7 januari 2008

Av Angie - 7 januari 2008 19:14

ah visst ja, jag shoppade ju lite med Johanna efter skolan!

Köpte ett vanligt vitt linne ( har typ 100st redan) och en svart tröja med luva (skitsnygg asså), en tunika på indiska och en typ stickad sjal eller vad man ska kalla det.

Sen käka vi burgare på donken de va också mysigt ^^ Sedan skyndade vi oss till navet för Johanna skulle hinna med njurundabussen och jag skulle hem och lasta av alla kassar o shit. Satte mig och väntade på bussen och tankarna började snurra runt som vanligt, det första som dyker upp i huvudet är som vanligt Josef och hur mycket jag saknar honom, och precis då ringer han! Älsklingen min ^^ soo sweet

Orkade inte åka direkt dit som jag brukar göra efter skolan, eftersom jag hade så mycket påsar och ville vila en stund och han höll ändå på att packa så vi skulle höras sedan istället.

Aja, tillbaka till tv:n!

Av Angie - 7 januari 2008 18:59

Se så söt jag är idag =)

Nu har jag kommit hem iallafall, är grymt trött efter skoldagen. Taurus var inte öppet så får gå dit efter skolan imorgon istället.

Nu började det ett program på tv som heter unga mödrar, undra om man ska sätta sig och titta på det.

Av Angie - 7 januari 2008 11:54

Tjatja, sitter på skolan nu har lunchrast, har fett ont i magen och är trött.. vill bara åka hem asså men ska ner på taurus sen och efter det ska jag nog shoppa lite på stan..

Orkar fan inte vara här :'( Buuhu synd om mig


Grymt seg start på dagen iaf; satt en hel lektion och pratade om julklappar o shit, kul för mig om fan inte fått nått typ. Äh.


Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards