Alla inlägg den 25 januari 2008

Av Angie - 25 januari 2008 18:29

Shaalalalaaa

what to do what to do?


Platta håret?

Fixa naglarna?

what's the point?


Sitter o väntar på att Josef ska komma hem iaf så man kan börja dricka lite gredos, jummie ^^

Fyfan på måndag börjar jag jobba på dagis.. Jobbigt! Kommer få ont i ryggen och bli grymt sjuk på en gång. Det värsta är att dagarna går så jävla långsamt.

Av Angie - 25 januari 2008 15:41

Men hej där.

Har precis torkat upp lingonsylt på köksgolvet för den som undrar. Morsan tappa den så skiten gick sönder.. Hmmpf. Otur att jag var där och skulle ha batterier just då. Aja, jag får ju mat iaf ska inte klaga. Kunde fått leva på utspilld sylt.


You don't love me, you just love my doggystyle...

Av Angie - 25 januari 2008 07:23

Sitter och lyssnar på Plain white T's och dricker mitt morgonkaffe som gör mig cp. Skönt att tatueringen börjar läka nu, inte lika stramt där eller hur man ska säga.. Det blir mindre och mindre rött också.

Slutar kl 15.00 idag =/ Med förra schemat slutade jag vid halv tolv typ..

aja får väl stå ut, vi ska se hälsoresan på sista lektionen :S Kan ju bli.. intressant.

Igår gjorde jag inte så värst mycket, träffade Josef gjorde jag iallafall, de va mysigt ;)

You make me so hot,
You make me wanna drop,
You're so ridiculous,
I can barely stop,
I can hardly breathe,
You make me wanna scream,
You're so fabulous,

You're so good to me, baby, baby
You're so good to me, baby, baby


Fyfan vad jag inte känner för att vara på skolan idag, men måste ju.. Buhu.

Ska nog hitta på nått med Girlsen ikväll :D haha. Måste festa med brudarna, det var ett tag sedan nu.. iallafall som vi va tillsammans allihopa.



 

Kiss me gently
Always I know
Hold me love me
Don't ever go


Blä.

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards