Alla inlägg den 13 januari 2008

Av Angie - 13 januari 2008 13:58

Här kommer lite bilder från Fredagen hos Erik, tog massa fler kort innan batteriet i kameran dog men de vill jag inte ladda upp.

Nu ska jag snart åka till mormor, ska käka där kl 15.00 sedan ska jag till Josef igen förhoppningsvis.

Har blivit lite missförstånd mellan oss igårkväll och imorrse men vi reder ut det =)

Aja, nu ska jag platta håret och sminka mig. Skriver kanske sedan ikväll.

Bye så länge

Av Angie - 13 januari 2008 02:33

Sitter hemma hos Josef nu, vaknade för en stund sedan, alltså vid 02.00 unjefär.. Vi har haft de väldigt mysigt sedan dess;) Han gick iväg till Niklas en sväng o handla mer öl så vi får det ännu trevligare.

Jag har dessutom tjänat in 200 spänn idag och de är ju skitbra! Nu behöver jag inte känna mig råfattig längre..


Inatt är den sista natten jag får spendera med Josef på en väääldigt lång tid. Det känns jättejobbigt, jag vill inte släppa honom. Har legat som ett frimärke på han hela natten. Var skitledsen imorrse och några timmar efter det, helt känslomässigt sabbad just nu. det här kommer bli bland det jobbigaste jag kommer behöva stå ut med, och stackars han som verkligen måste vara inlåst.

jag älskar honom så fruktansvärt mycket, vi har pratat väldigt öppet och ärligt ikväll och det känns som att vårat förhållande är starkare än nånsin. Och när allting börjar lösa sig så måste hela livet vändas upp och ner, Josefs mamma måste flytta också. vilket är delvis mitt fel för min farsa kom hit o gapade och skrämde grannarna.. såhär lagomt roligt...

Förutom all den där skiten så mår jag fett bra i kroppen nu, känner mig lugn och trygg. Speciellt när jag håller om honom på natten.

Ne nu bör han komma tillbaka med ölen snart. Sedan är det nog dags att lägga sig, jag ska åka och käka med släkten imorgon.

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards