Alla inlägg under december 2007

Av Angie - 16 december 2007 20:35

Jarmo Ek finns inte! Han spelar av Joachim Persson som även spelar Lukas i tv serien "skilda världar". I felt like Peter Griffin when he found out he's really fat; "Okaay this is news to me....." Allvarligt! what to do now? Nu kan jag fan inte se Yippee Ki Yay MF mer..

Åh Jarmo Where'd you go? I miss you so..Seems like it's been forever that you've been gone <3<3<3


Jag vet inte hur jag ska orka leva vidare utan hoppet om att få träffa dig en vacker dag Jarmo, min kärlek har tagits från mig, och jag ser ingen utväg.

Goodbye cruel world! /wrist

Av Angie - 16 december 2007 17:22

Fyfan vilken bra helg jag haft! Sovit hos Josef, myst o sett på film.

Kom hem för en timme sen typ, hade precis vaknat då haha!

btw, vi håller ju på att renovera hallen (ja fortfarande) och farsan har börjat tapetsera nu, när han gjort halva rummet inser han att vi inte har tillräckligt med tapet! Och vi köpte tapeterna för 3 år sedan så de finns förmodligen inte kvar.. Jävligt duktigt. Så nu blir det en fondvägg förmodligen i nån mörkare färg, kan bli snyggt, får väl se..


Lyssnar på Kurupt - c-walk

En jävligt bra låt

Av Angie - 15 december 2007 19:51

hejHej. Igår sov jag hos Josef, fan vad mysigt vi hade det =) bästa natten i mitt liv tror jag. Synd bara att jag var tvungen att gå hem så tidigt på morgonen för Johanna skulle komma förbi.

Åh herregud, sitter och kollar på värdens lamaste film, cats & dogs eller vafan den heter. Dricker vin gör jag också.

Nu är farsan klar i bastun så nu ska jag duscha och sen hem till Josef!

Puss

Av Angie - 14 december 2007 18:46

Jaha vad ska man tro? Jag litar inte på någon, hur fan ska jag kunna göra det nu? För att det förväntas av mig.. Det är inte så lätt. jag fungerar inte så. Mitt liv har inte gett mig den möjligheten.

Vilken bra dag.. Har förmodligen träffat den sista släktingen på farsans sida för sista gången idag, kommer aldrig se henne igen. Och nu detta. Jag måste ha vin, det kommer, men det känns så långt borta.. Livet känns bara så jävla fucked up och förstört just nu. Men det är bara att stå ut.

Live goes on..

Av Angie - 13 december 2007 20:23

Tjoo. Sitter och fikar nu, kaffe och havrekex =) Gött gött. Var med Josef förut, men han somnade så jag gick hem, stackarn=/ han va så trött. Imorgon börjar bilden igen, har inte haft bild på flera månader nu tror jag. Lärarn har varit sjukskriven och vi har inte fått nån vikarie heller, Känns lite halvkasst av skolan tycker jag. aja, så kan de bli.

Av Angie - 13 december 2007 11:51

Nu har jag kommit hem från skolan. Det var lucia i hedbergska aulan som vi var o titade på, rätt schysst men jul och lucia är inte riktigt min grejj. Tycker det är mest jobbigt med all julmusik och pynt överallt.

men men, vet inte vad jag ska hitta på nu, ringa Josef kanske? Tänkte typ lägga mig o vila en stund först tror jag..


Av Angie - 12 december 2007 22:42

Helluurr, kom hem för en liten stund sedan. Har varit hemma hos Josef och kollat på Family guy :P helt sjuk serie asså Haha

Idag var jag ju på kubenteatern, där jag slog i knät och fick åka bil hem och vila mig, sedan när knät blivit bättre åkte jag ner på stan och köpte ett bar byxor som var för stora, sedan till mormor och baka pepparkakor och käka tacos =P Efter det åkte jag tillbaka till stan och bytte byxorna till rätt storlek, sen åkte jag hem till Josef. Rätt händelserik dag måste jag säga. Visst ja, var till pleasure också och snackade med Martin, frågade om piercingen i ögonbrynet, vad jag ska göra åt såret jag fått. Han gav mig samma tips som jag brukar få, koksaltsinpackning. Så får väl ta och göra en sådan då..

Imorgon slutar jag halv 12 så jäävla skönt! Ska nog fan gå och lägga mig nu tror jag, har varit riktigt trött hela dagen, sov fan ingenting inatt. Ångest ångest.. Why won't you leave me alone?

Bye

Av Angie - 12 december 2007 09:03

Nu ska jag åka till skönsmon på den där teatergrejjen som skolan vill att jag ska göra. Kommer inte vara hemma förens typ 10 eller 11 ikväll. Skriver då om jag orkar.. Lär ju va fett trött. Püss.

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards