Alla inlägg under december 2007

Av Angie - 10 december 2007 15:39

HejHej.

Kom precis hem, fyfan vilken jobbig dag jag haft! Men rätt rolig på ett sätt, fick låna nycklarna av Janne men jag behöll dom och gömde mig i aulan, hittade en spännande trappa med en låst dörr in till källaren, synd nog så passade ingen av nycklarna och Janne + rektorn och några fler lärare letade efter mig och var väl inte sådär jättelycklig att en elev hade nycklarna till hela skolan Mahahah. Aja, så jätteroligt var det väl inte. Men jämnfört med resten av dagen så var det hysteriskt.

Anyway, blev utsett till arbetsledare och skulle skapa en fallbeskrivning på någon som blivit drabbad utav en arbetsskada. I detta fallet en sjukdom dvs stress. Sedan skulle jag göra upp en rehabiliteringsplan för en annan grupps fall. Gick rätt bra men kunde inte låta bli att längta hem.. Sitter just nu och dricker äppeljuice (!) och äter en hårdbrömacka.

Ska ta mig en dusch sedan och traska bort till Josef.

Av Angie - 10 december 2007 09:45

Nu ska jag snart åka till skolan, fan jag vill inte!

Sitter här för mig själv och lyssnar på aerosmith, väntar på att brorsan ska vakna. Slutar 15.30 idag så jäävla sent =( Vill fortsätta sova.

Aja, man kan ju inte få allt. Tänkte kanske gå och kolla på julklappar efter skolan om jag orkar. Får inte pengar förens på lördag endåså, och jag är 100% fattig just nu. Har EN cigarett att leva på hela dagen. Fuck that. Jag har en kännsla av att den här dagen kommer suga totalt. Som alla andra dagar man går i skolan då..

Hoppas någon där ute har en bra dag iaf!

Av Angie - 10 december 2007 08:50

Godmorgon. Kan inte påstå att jag känner mig helt utvilad idag, har drömt riktigt sjuka drömmar inatt. Dessutom kunde jag inte somna igår så jag lär ju inte ha sovit i så många timmar.

Men that's life, ska väl till skolan nu snart, hoppas nån kan köra dit mig, vet inte om jag har nå pengar på busskortet =/

Idag är ingen bra dag....

Av Angie - 9 december 2007 18:50


Finns det någon vackrare sång i hela världen? Kanske, men den här får mig att gråta varenda gång.

Love is a funny thing..

<3

Av Angie - 9 december 2007 18:16

Jag älskar Margarita i top model. Det skulle vara riktigt synd om hon blev tvungen att åka hem, nån som vet vart hon kommer ifrån förästen? Jag har ingen aning..

Tycker iallafall att hon är en utav de vackraste människorna jag sätt i hela mitt liv. Kommer värkligen inte förstå om hon förlorar.

Ska lägga mig i sängen o glo vidare och vänta på att Josef hör av sig.

Puss

Av Angie - 9 december 2007 17:17

Nu har jag duschat och sminkat mig, ska snart ta på mig lite schyssta kläder. Känner mig som en helt ny person alltså. Helt underbart

Ska väl käka lite snart sen ska jag träffa Josef. Fyfan vad sent på dagen det är! Känns som att jag nyss vaknat :S ajdå.. Men det är söndag så man får vara seg.


ღ puss ღ

Av Angie - 9 december 2007 15:44

high class moolah bolt ons fast car quick fix freak out nose bleed skull cap pissed off pissed on I never seen a smile that looked so sad 'cause you make me feel so good 'cause you're so bad hey little darlin' your love is legendary love's four letters ain't in my dictionary 'scuse my position but it ain't missionary yeah, but I want to walk on the water with you boo-tay hotpants tan line sweet stuff hookah boo-yah knocked-up hose down cool cat hot flash when it comes to makin' love I ain't no hype 'cause I practice on a peach most every night hey little darlin' your love is legendary love's four letters ain't in my dictionary 'scuse my position but it ain't missionary ah, but I want to walk on the water with you well, the cook's in the kitchen and hidin' the spoons I'm winking at witches and howlin' at the moons I'm afraid of de candle but live fo de flame you know who I am but you don't know my name Hey little darlin Your love is legendary You got the boo-ya It's almost fictionary 'Scuse my position But it ain't missionary Yeah but I want to Walk on the water with you

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards