Alla inlägg under december 2007

Av Angie - 9 december 2007 14:50
Amazing Optical Illusion - Watch more free videos

En jävligt cool illusion måste jag säga.

Av Angie - 9 december 2007 14:37

 


I kept the right ones out
And let the wrong ones in
Had an angel of mercy
To see me through all my sins
There were times in my life
When I was goin' insane
Tryin' to walk through the pain

And when I lost my grip
And I hit the floor
Yeah, I tought I could leave
But couldn't get out the door
I was so sick n' tired
Of livin' a lie
I was wishing that I would die

It's amazing
With the blink of an eye
That you finally see the light
It's amazing
That when the moment arrives
You know you'll be alright
It's amazing
And I'm saying a prayer
To the desperate hearts tonight

Av Angie - 9 december 2007 13:41

Godmorgon. Vaknade fett sent idag men det var jätteskönt att sova ut.

Ojdå. glömde jag visst bort att jag satt och skrev ett inlägg ^^ Så pigg är jag idag haha

Jag vet inte vad som kommer hända idag, det är aldeless för tidigt för att avgöra det. Men det är söndag, vilket suger. Så det blir nog något mindre ansträngande. Jag tror att jag går och lägger mig och chillar en stund till. Det har jag fan förtjänat. Varför kanske du undrar? Ja, det undrar jag lite smått över själv men ibland måste man ju bara belöna sig själv på något sätt. Dessutom så drömde jag en sjukt bra dröm inatt =) Den var fylld av droger, våld och polisen såklart, men en sak jag velat gjort i snart 4 år fick jag äntligen gjort! Jag DÖDADE henne! Mahahaha Det var fett värt.

Du som läser behöver inte vara orolig, även om jag kände dig för 4 år sedan är det inte dig jag syftar på. Don't worry, be happy.

Nu ska jag fortsätta glo på Janice Dickinsson show haha


ღ Puss ღ

Av Angie - 9 december 2007 00:52

Nu går jag och lägger mig för den som undrar.

Sov ju lite knepigt inatt eftersom att jag somnade med kläderna på. Kan inte ens beskriva hur underbart det var att vakna brevid Josef! Kändes helt overkligt nästan.

Men Men, nu har jag bloggat mycket idag, så nu ska fingrarna få vila sig lite.

Sweet dreams!


 ღ  Puss ღ

Av Angie - 9 december 2007 00:33


Sanningen om mig är att jag inte betyder något. Jag har gjort så mycket dumt i mitt liv men det betyder ingenting. Inte ens de bra saker jag gjort spelar någon roll. Vem är jag? Bestäm du. Tell me what 2 do.

Jag vet inte vad för slags humör jag är på nu faktiskt, känner mig helt knäpp. Kanske för att jag är kåt som ett djur.. Hmm. Får ta tag i det imorgon. Nä men det beror nog på att jag inte tagit medicinen. Shit. Varför har jag inte gjort det?! Har en känsla av att jag inte tog den igår heller.

Fyfan får inte hålla på o glömma bort saker.. Det är verkligen inte bra!

Over and out ღ Peace

Av Angie - 9 december 2007 00:09

Jag sitter och glor på catch me if you can fortfarande och läser lite kändis skvaller. kan fortfarande inte släppa Lindsay ur tankarna.

Nån annan som snurrar i mina tankar är en mycket het människa. Nämligen min pojkvän. Han är det bästa jag har, och jag vill aldrig förlora honom.

Jag har bestämt mig nu, på måndag ska jag göra en 360 med mitt liv. Allt ska förändras och bli bättre. För jag vet att jag kan vara så jävla mycket bättre än jag är nu.

Nu är filmen slut. jaha. what to do now? Sova kanske? Ta sig ett bad.. Nee jag har mens fortfarande, så det känns lite ofräsht.

Haha, intresseklubben antecknar.


Av Angie - 8 december 2007 23:04


Why is the world so cruel?

Nu till veckan så tänkte jag gå och söka nått extrajobb, har åt helvete för dåligt med pengar. Dessutom så ska jag ju flytta snart och då kan det vara bra med lite extra cash. Ska ringa soc på måndag och snacka om ekonomiskt bistånd. Skulle egentligen ha ringt typ varje dag den här veckan men vart för trött på morgonen för att komma ihåg att telefontiden slutar kl 11.00 Jag måste ta tag i mitt liv nu känner jag, saker och ting har legat på hyllan aldeless för länge nu. Skulle egentligen flytta i våras, men eftersom jag bröt förlovningen så blev det inte så. Sånt som händer. Shit happens, thing's change, life goes on.

Jag ska börja kika på julklappar nästa vecka också, typiskt att jag aldrig får nått svar av Josef vad han önskar sig. Han tycker att det är jobbigt att jag köper saker åt honom hela tiden, men jag är sån. Ser jag något fint som på minner mig om honom så köper jag det.

Love is a strange thing, but so very beautiful.

Ser på catch me if you can btw. In case you wondered.

Av Angie - 8 december 2007 22:05

Jag kan verkligen förstå de personer som hatar mig värre än pesten. Jag är hemsk! 2 fat 2 fucked that's me.

Jag vill inte vara Angie längre. Måste förändra mig drastiskt. Igen. Hur kommer det sig att killen jag var tillsammans med i 4 år inte känner igen mig längre? Hur kommer det sig att jag inte känner igen personen som stirrar tillbaka på mig i spegeln med trötta trasiga ögon? Jag måste ringa läkarn nån dag och diskutera medicinen, den funkar inte längre! Har gått på ångestdämpande och antidepressiva i ett halvår nu (inte riktigt säker hur länge) och det är fortfarande inte bättre. Visst, jag har inte sovit på psyket eller vart tvungen att besöka akutpsyk på flera månader men ändå. Senast jag var på sjukhuset blev jag inlagd för självmordsförsök. Vilket var ren bullshit, ett ärligt misstag av mig att blanda sprit och tabletter. aja, jag förstår att de ser det som självmordförsök, jag var trotts allt väldigt nära att dö och det är en jävligt vanlig metod det jag gjorde.

Enough om det. Vill inte tänka på alla misstag jag gjort. Men jag vet att jag kommer att göra måånga fler i mitt liv. So be it.

Jag har iallafall funderat på att tatuera mig igen till Jul, har inte lagt mig under nålen sedan jag var nyfylld 16åring. Känns som att det är dags igen.


Hata mig, go ahead. Join the club.

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards