Alla inlägg under februari 2008

Av Angie - 18 februari 2008 15:04

Jag har varit hemma från jobbet idag av personliga skäl. Men nu måste jag packa lite grejjer så man kan åka och träna. Jag måste göra det, måste tänka på nått annat en stund.


Ha det bra.

Av Angie - 17 februari 2008 17:54

Vilken trevlig helg man haft nu alltså, i fredags så var jag hemma hos Josef bara och drack vin, sedan igår Lördag så drack ja lite mer vin, for in till stan på fest och sedan åkte jag hem till häggman. Där jag tydligen vräkt ur mig nått riktigt dumt för Josef va rätt pissed off på mig när jag vaknade. Men det löste sig. Jag är iallafall helt sjukt bakfull idag, drack så jävla mycket igår!

Uscha... aja.

Av Angie - 15 februari 2008 11:27

Hemma på lunch nu, har suttit nästan hela förmiddagen och fixat med uppgiften jag ska göra, har skrivit ut bilder på mig och barnen när vi målar och pysslar så jag kan visa det när jag kommer tillbaka på skolan. Jag tänker göra den här APU uppgiften så jävla bra, tänker inte slarva och inte orka anstränga mig. Jag ska ha MVG på praktiken så är det bara.


Jag gick sent på lunch idag så jag får vara hemma ända till kl 11.55 unjefär. Tänkte gå då iallafall. Hoppas inte barnen ska vara ute på eftermiddagen, om de ska vara det så tänker jag nog sitta inne och renskriva mina anteckningar, om det går bra dvs.

Jag har två veckor kvar nu och nästa fredag kommer min mentor och ska kika hur långt jag har kommit och hur det går. Vill gärna vara nästintill klar då.

Det känns lite halvkasst att nu efter tre veckor börjar jag komma in i arbetet, lärt känna barnen och så. Också är det snart slut! Jobbigt när allting börjat flyta på bra och jag känner mig hemma där, som om jag faktiskt var anställd på förskolan. Kommer att sakna barnen.. Men som tur är bor jag så nära så jag kan hälsa på när jag känner för det.


That's all for now.


Soundtrack : Love music that makes me happy ^^

Av Angie - 15 februari 2008 07:43

When all the broken hearted people
Living in the world agree
There will be an answer
Let it be
For though they may be parted there is
Still a chance that they will see
There will be an answer
Let it be

Av Angie - 15 februari 2008 07:32
Humorous Picturesmoar humorous pics

Godmorgon, jag vet inte hur jag känner mig idag. En del av mig är nervös, ångestladdad och osäker. Men resten är rätt okej, jag är kär idag. Jag är kär varje dag missförstå mig inte, men vissa dagar känner man det lite extra mycket. 

Alla andra jag känner är ledig idag, men inte jag.. Jag måste byta blöjor och torka snoriga näsor hela dagen. Aja, that's life. Direkt när jag slutat ska jag åka och träna igen. Vet inte hur länge det blir idag men måste ju simma minst en kilometer, sedan kanske man checkar gymmet också har inte vart in där än.



Tänk om du kunde förstå hur mycket jag älskar dig. Om du visste skulle allting vara så mycket lättare, jag kan inte sätta ord på hur jag känner.

You are everything

Av Angie - 14 februari 2008 21:16

Kan inte skriva nån kommentar om ikvällens händelser.

Men jag säger bara en sak; Lyssna på Beatles - let it be


Jag hoppas att allting kommer att bli bra en dag, Jag tror innerst inne att någon dag så kommer allting kännas okej, det måste det göra.

För såhär ska livet inte behöva vara. Inte för någon.

Jag älskar dig.

Av Angie - 14 februari 2008 11:35

Så fin låt, I feel Loved =)




Av Angie - 14 februari 2008 11:26



Såå vackert, perfekt för valentines day...

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards