Alla inlägg under februari 2008

Av Angie - 23 februari 2008 12:00
Cyanide and Happiness, a daily webcomicCyanide & Happiness @ Explosm.net

Av Angie - 23 februari 2008 10:47
Humorous PicturesEnter the ICHC online Poker Cats Contest!

well hello there, nu har jag precis kommit hem från Josef. Drack två gredos igår så jag minns inte så mycket vad vi gjorde, men det var väl det vanliga. Kommer iallafall ihåg att det inte vart nå bråk och det är ju skönt.

Idag ska vi nog ha det lite roligt igen, jag hoppas på det ;)

Jag måste fan fylla på min telefon, den har vart tom i över en vecka nu. Känns fett handikappat att inte kunna ringa eller skicka sms. Är inte van vid det, har ju alltid pengar på mobilen..


Som ni kanske förstår är jag rätt bakis och kan inte komma på nånting att skriva. Så cya later

Av Angie - 22 februari 2008 15:31

Av Angie - 22 februari 2008 15:14

Jag har fortfarande ont i ryggen, men inte lika mycket nu..

Har duschat och sminkat mig så nu känner jag mig lite fräshare iallafall. Frågan nu är bara, vad händer ikväll? Bolaget? Någon?


Sitter och lyssnar på Tanya Stephens, underbar kvinna. Hennes musik får mig att minnas sommaren, fyfan vad roligt jag hade! Inga problem, inga bekymmer. Eller såklart jag hade men nu känns dem inte lika viktiga nu. Kommer ihåg när vi alltid satt uppe vid dagiset och snackade i flera timmar och drack vin. Jag blev kär i Josef och allting var fan på topp alltså. Sedan var jag tvungen att börja missbruka min medicin och hamna på akuten två gånger och allting var förstört. Det var roligt så länge det varade iallafall..

Av Angie - 22 februari 2008 12:01

PERSONLIGT

Vad heter du: Angie

Vilka/Vilket andra namn har du: Catrin

Vart bor du: Boz

Hur lång är du: 174cm more or less

Ögonfärg: nån konstig färg, påminner om blå

Hårfärg: brunt


SENASTE PERSON SOM

Du pratade med: Någon på jobbet

Du pratade i telefonen med: Josef tror jag

Du gick på bio med: shit det minns jag inte

Du gick på stan med: Linnea

Du kramade: Josef


HAR DU NÅGONSIN?

Sagt jag älskar dig? Yes

Bråkat med ditt husdjur: Haha ja faktiskt

Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Ja.

Jag gillar vinter mer än sommar?: Det kan jag inte påstå


STUFF

Är du ensam nu: Bara jag och hunden!

Vill du gifta dig: I Vegas isåfall. Men jag tror inte det.

Vill du ha barn: Absolut, men inte än på ett par år


EXTRA STUFF

Tar du droger: Det har väl hänt..

Vad är du mest rädd för: Hästar

Vilka kläder sover du i: ingenting ;)

Vem hatar du verkligen: mig själv?

Varit kär: jag är alltid kär

Kör du skoter: har gjort

Har du ett jobb: praktik just nu

Gillar du att ha folk omkring dig: Ja

Har du någon tatuering: japp, två st.


DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU

Gråtit: Nope

Köpt någonting: cigg

Varit sjuk: Inte direkt

Sjungit: haha ja just nu

Sagt jag älskar dig?: Jag tror det

Träffat någon ny: vet inte

Saknat någon: ja, jag saknar alltid någon

Tappat bort något: isåfall har jag inte kommit på det än

  

SENASTE

Film du såg: Skitcrapig film som jag inte ens vill minnas vad den heter

Sak du stal: Hahaha, kläder?

Mat du åt: Sallad

Av Angie - 22 februari 2008 11:55
Cyanide and Happiness, a daily webcomicCyanide & Happiness @ Explosm.net

Av Angie - 22 februari 2008 11:47

Du säger att du leker med tanken
om att va min ängel tills jag dör
Jag säger lek, lek med tanken
det är det som tankar är till för

Och jag leker med döden
och du frågar vad fan jag gör
Jag säger jag leker bara med döden
det är det som droger är till för


Och jag vet att du hatar
att du hatar, att jag är så

Av Angie - 22 februari 2008 11:31

Idag har jag ont i ryggen. Jag fick gå hem tidigare för det finns inte så mycket jag kan göra på jobbet om jag inte kan röra mig. Hade iallafall möte med Malin och Lisbeth idag och det kändes bra, hon tyckte att jag gjort bra ifrån mig på APU uppgiften.  Det var nån liten grej bara jag skulle fixa men det är snabbt gjort.

Jag skulle ju åka och träna idag efter kl.15 men får se hur det blir med den saken, vill inte göra det värre med ryggen asså. För det känns inte bra, kan inte andas, gå, sitta eller stå utan att det hugger till och gör ont. Vette fan vad jag gjort för att det ska bli såhär, kanske för att jag var ute tre timmar igår i kylan med barnen och blev kall? förmodligen...

Har ju iofs drömt sjuka drömmar inatt så jag kan ju ha legat på nått konstigt sätt, vaknade mitt i natten av att jag inte fick någon luft och låg och hostade, då drömde jag att jag blev strypt. Helt insane asså.

Värklighetstrogna våldsamma drömmar is not the shit.


Efter jobbet idag ser jag ut såhär för den som undrar.

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards