Alla inlägg under april 2008

Av Angie - 10 april 2008 22:20

Sitter och ser på Insider


Robban har sådan makt över mig att jag tvingas länka. püss


http://www.aceonline-info.com/

Av Angie - 10 april 2008 22:18
Cyanide and Happiness, a daily webcomicCyanide & Happiness @ Explosm.net

Av Angie - 10 april 2008 22:03

Kom precis hem, har varit hos Josef en stund. Är fan fett trött nu alltså, men tänkte se insider först innan jag går och lägger mig, Älskar Robban asså!!

Imorgon börjar jag 9.10 det känns ju inte så jättebra.. Slutar kl 15 också. Ska ha redovisning på alkohol arbetet som jag har gjort så jävla kasst så jag skämms =S

men men man kan ju inte alltid lyckas.


Ha en trevlig kväll jag orkar inte blogga mer nu, har så ont i huvudet! Puss o kram

Av Angie - 10 april 2008 16:42

Jag är fortfarande lika omotiverad att ens flytta mig ifrån datorn. Men nu är det ju så att jag lovat Josef att jag ska komma dit efter att jag käkat.

Mat.. vad äckligt. Jag kommer bli ännu fetare om jag inte tar tag i det här jävla problemet någon gång. Jag får anstränga mig för att inte hosta upp maten så fort jag svalt den, ångesten gör det omöjligt att njuta av en måltid. Men min kropp tvingar i sig kalorierna som en slags hämnd för allt elakt jag gjort mot den. Jag har gått upp snart 10kg sedan i sommras.

Hur ska jag kunna leva med det? Jag känner mig tung och äcklig och trött vad jag än gör. Jag drömmer mardrömmar om att jag lagt på mig yttligare 10kg bara över natten ibland. Fruktansvärt.

Anyway, har möte med en kurator på tisdag så jag ska be henne ta kontakt med sjukhuset och hjälpa mig få den hjälpen jag behöver därifrån. Jävla idioter, de sket totalt i mig. Skrev ut tonvis med tabletter sedan hörde jag inte ett jävla ljud nå mer. Är det konstigt att jag började missbruka medicinen när allt jag behövde göra var att ringa ett samtal så låg det recept efter recept i brevlådan dagen efter? Medicinen jag äter är så löjligt billig också... Och löjligt stark.


Bild från gatufesten i sommras

Av Angie - 10 april 2008 09:12

Jag satt precis och läste Carros Blogg. Hon har skrivit ett sånt fruktansvärt bra mail till en utav våra lärare som gått över huvudet på våran idrottslärare och bestämt att vi ska slå ihop idrottgrupperna.

Jag hoppas att han tar åt sig.


Alla som går på åkersvik vet förmodligen vem jag talar om, en gubbe som i början av min tid på skolan var helt underbar och positiv men som har förändrats till ett riktigt as. Han har betett sig på det här sättet förut och bestämt/ändrat saker bakom ryggen på andra lärare och sedan vägra ta en diskussion om det.


Här är Carros Inlägg http://myfiction.blogg.se/1207766307_leeches_like_leeches_.html



Han har för övrigt förlöjligat mig inför två hela klasser vid ett tillfälle. Jag med mina agressioner såg såklart svart och var på väg att ge honom ett blåöga när min mentor fick gå emellan. Hade hon inte gjort det hade jag förmodligen blivit avstängd men det hade kännts så jävla bra att smälla till den jäveln .

Av Angie - 10 april 2008 07:42

Jag är värkligen inte motiverad att gå till skolan idag. Jag har ont i magen och känner mig så jävla ful o äcklig idag så det finns inte på kartan.. Vill inte visa mig ute bland folk men jag måste. Ska ha hälsopedagogik nu på morgonen och jag måste göra färdigt mitt arbete om alkohol.. Yeeey.. Som om man aldrig pluggat om det förut. Känns som att det är de enda vi gör på skolan, jobbar om alkohol och droger.. Tur för mig som är beroende. Haa..Ha..

Nä fyfan. Jag vill inte finnas idag.


Av Angie - 9 april 2008 21:58

Jag kommer aldrig kunna älska mig själv. Jag har blivit så jävla FET de senaste månaderna, vad fan beror det på? Jo att jag mått dåligt som fan och slutat knarka. Så ligger det till.. Tolka som du vill men jag vet iallafall vad jag menar. I sommras var jag inte heller nöjd, men när jag ser tillbaka på hur jag såg ut kan jag aldrig tro att det är jag på bilderna. Jag mådde fruktansvärt dåligt fysiskt, svimmade hela tiden och åt ingenting. Psykiskt var jag lyckligare än jag någonsin vart förut, när jag hade gått in/ner mig på medicinen då.. Jag vill ha det så igen.

Jag skiter i om jag knappt kan stå på benen, jag vill vara smal och snygg!!



Här är en bild på mig i sommras. Johanna hatar den. Hähä.


Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards