Alla inlägg under april 2008

Av Angie - 18 april 2008 07:45

Jadu vad har hänt?

I onsdags gick jag och Johanna på stan och fick för oss att käka på kina, det var ju ett tag sedan sist. Så jag ringer ner Josef och han i sin tur träffar D och M så fick vi lite drickaa från bolaget. Vi hade det mysigt jag o Johanna medans vi åt och drack öl och vin, efter en stund ramlar grabbarna in och joinar oss. Vi satt där ett bra tag tycker jag, men det var skitkul iallafall.

Ja när vi tycker att vi är färdig där så skulle grabbarna ordna nånting så det blev lite yrt där ett tag men jag gick iallafall och köpte cigaretter (andra gången den kvällen) sedan vandrade vi upp till Larssons. Satt väl där ett tag också sedan började väl vi alla bli lite smådragna, plus att de skulle stänga då. Så vi börja röra oss in mot stan, sa Hejdå till Johanna sedan drog vi in på Svenssons. Jag var för full för att vilja beställa nått, det var väl egentligen Josef ocskså men han köpte en öl iallafall och vi delade på den.


Sedan skiljdes vi åt på navet och hann somnade på sin buss så han hamnade flera mil åt fel håll och fick lifta hem.


Igår var jag hos han för första gången på typ en vecka, vi hade det skitmysigt. Blev både det enda och det andra, drack lite vin och lekte med ubåtar. Kanske lite annat också.

YesYes.

Jag har inte så mycket pengar, men ikväll ska iallafall Linnea firas! Jag och Maria ska gå en sväng på stan sen och handla nått fint åt henne sedan vet jag inte vart vi ska dra ut någonstanns.

Skriver väl mer när jag vet hur det blir, nu måste jag göra mig klar ska ta bussen ganska snart.

Puss

Av Angie - 17 april 2008 23:17
Cyanide and Happiness, a daily webcomicCyanide & Happiness @ Explosm.net

Av Angie - 16 april 2008 09:33
humorous picturessee more crazy cat pics

Av Angie - 16 april 2008 09:32
Cyanide and Happiness, a daily webcomicCyanide & Happiness @ Explosm.net

Av Angie - 16 april 2008 08:33

So take a bow, 'cause you've taken everything else
You played the part, like a star you played it so well
Take a bow, 'cause the scene is coming to an end
I gave you love, all you gave me was pretend, so now take a bow


Idag ska jag iallafall till skolan, vill värkligen inte men det är väl lika bra. Får se hur det går..

Av Angie - 15 april 2008 22:59

Jag har suttit och kollat på film i ett par timmar nu. Hitman, meet the spartans och bongwater har jag sett, har jävligt ont i arslet nu kan jag säga..

Imorgon tänkte jag iallafall gå i skolan, kan inte sitta hemma och tycka synd om mig själv hur länge som helst. Aja, orkar inte skriva nå mer är så jävla trött nu. Godnatt

Av Angie - 15 april 2008 18:31

Jag har precis tankat hem Leona Lewis album Spirit. Så jävla bra alltså.

Fastnade för en låt som heter Better in time


Thought I couldn't live without you
It's going to hurt when it heals too
Oh yeaah (It'll All get better in time)
Even though I really love you
I'm gonna smile because I deserve too
Oooh(It'll all get better in time)

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards