Alla inlägg under april 2008

Av Angie - 21 april 2008 12:14

Nu sitter jag på skolan igen, så jävla tråkigt. Känner mig jävligt irriterad idag helt utan anledning, det märks att vissa personer stör sig på det. Och? Alla har dåliga dagar.

Ringde Josef förut, han hade suttit o läst de lite äldre inläggen i min blogg som jag skrev när allting var så jobbigt. Det var nog fel utav mig och jag ber om ursäkt vännen, hoppas du ser detta..


Ska iallafall ha skapande verksamhet nu, så jävla tråkigt! Vi sitter bara o fixar med photoshop varje jävla lektion! Och nu ska vi äntligen få ha bild igen, gissa vad? Samma lärare och samma JÄVLA PHOTOSHOP! Ska vi ha två kurser med samma innehåll??!? Kan det vara rätt?

Nä jag är så fruktansvärt less på skolan nu, känns som att jag bara står och trampar men inte kommer nånstans.

Sitter och käftar med min gamla datalärare också som vägrar sätta ett betyg på mig. Jag har BETT om ett IG t o m men neeej, det får jag inte? Det fattas uppgifter eller nått för att jag ska få ett IG... Är det inte då när de fattas som man SKA få ett IG? Så är de ju i alla andra kurser!

 Jag har inget streck ingenting i datakunskap.. Han har inte satt nånting! På min kursplan står det "avslutade men ej betygsatta kurser: Datakunskap"

Skitkul... Jävla tönt. GE MIG MITT BETYG!

Av Angie - 21 april 2008 09:08

Jag har drömt mycket konstiga drömmar inatt igen. Träffade polare från förr iallafall och det var ju trevligt.



Av Angie - 20 april 2008 22:22

Som sagt jag har haft en bra helg, inga större bråk inte. Josef har varit helt underbar mot mig hela helgen och det har blivit många sköna o mysiga stunder. Hemma har det vart helt okej också, i fredags fick jag till och med pengar för att jag skulle ut med Linnea.

Så jag kan inte klaga.

Just nu sitter jag här och är trött som ett as, har suttit och kollat på halva första sesongen av myggan, hehe. Ska gå och lägga mig nu, känns lite jobbigt med magen bara.. Spydde flera gånger igår men har lyckats behålla maten idag. Min mage gör lite som den vill, lär ju ha fetaste magsåret imorgon...

aja, hoppas morgondagen blir soft, mitt humör börjar bli lite bättre nu när vädret blir varmare. Jag är inte 100% än skulle fortfarande behöva medicinen min men det börjar bli lättare.

Puss

Av Angie - 20 april 2008 17:21
Cyanide and Happiness, a daily webcomicCyanide & Happiness @ Explosm.net

Av Angie - 20 april 2008 17:04
humorous picturessee more crazy cat pics

Av Angie - 19 april 2008 18:43

Sitter hemma hos Josef nu, har precis käkat han lagade jättegod mat =)

Igår skulle vi fira Linnea som fyller 19år på söndag men hon åkte på förfest i haga och jag och Josef va tvugna att åka med kvart över elva bussen till timrå så det blev ingen utgång tillsammans men hon fick iallafall mina blommor och kortet som jag köpte.

Vi kom hem, myste till typ klockan nio på morgonen.. Vaknade för inte så längesen, känns jobbigt att vända på dygnet men det var ju av en bra anledning.

Alltså, jag har aldrig kännt mig så älskad som jag gjorde igår och som jag gör nu, jag mår fett bra asså.

Allting är lugnt hemma, allting är bra med mig och Josef. Den här helgen behövde jag kan jag säga, inge tjaffs inge bråk.

Såklart man tjaffsar lite granna men vi har blivit bättre på att prata med varandra så vi löser det ganska snabbt.


Jag mår skitbra

Av Angie - 19 april 2008 18:26
Cyanide and Happiness, a daily webcomicCyanide & Happiness @ Explosm.net

Av Angie - 18 april 2008 16:07
Cyanide and Happiness, a daily webcomicCyanide & Happiness @ Explosm.net

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards