Alla inlägg under april 2008

Av Angie - 15 april 2008 10:17

Idag orkar jag ingenting, jag stannade hemma från skolan. Jag är för deppig för att ens vistas bland folk.. Jag hade en tid med kuratorn idag men den avbokade jag, känner inte för att prata om nånting.


Det känns som att de flesta runt omkring dumpar sina problem på mig. Fixa det här åt mig, fixa det där. Jag är ingen bibel eller facit-i-handen person, jag har inte alla svar. Om jag hade det skulle jag inte leva mitt liv på det här viset. Vissa saker måste man bara lära sig själv, ingen jävel hjälpte mig när jag hade det som tuffast men likt förbannat står jag här idag och har lärt mig något. Misstro mig inte, det är klart jag vill hjälpa andra men när jag själv drunkar i problem och ångest kan jag inte hjälpa någon. Jag är inte till någon nytta när jag är i det här skicket. Jag är helt världelös som vän och medmänniska, jag kan inte påverka någon positivt eller ge goda råd.

Så nu vet du det.



Anyway, vi träffades igår. Gick och tog ett glas vin och pratade om lite allt möjligt. Det var svårt att hålla sig till ämnet iallafall, personligen så ville jag inte riskera att bli ledsen i ute i allmänheten.. Jag antar att det kommer lösa sig. Vi kommer inte skiljas åt som många trott/hoppats på.


That's all for now

Av Angie - 15 april 2008 10:15
Cyanide and Happiness, a daily webcomicCyanide & Happiness @ Explosm.net

Av Angie - 14 april 2008 13:05
Cyanide and Happiness, a daily webcomicCyanide & Happiness @ Explosm.net

Av Angie - 14 april 2008 13:03

Sitter på skolan just nu och har skapande verksamhet, vi pysslar i photoshop som vanligt och eftersom jag är färdig med mitt rum så fick jag leka lite fritt idag. Ja, det är rätt tråkigt.

Jag känner fan inte för att vara här på skolan idag, har sån fruktansvärt ångest... Får se om det blir något  "möte" sedan idag eller om jag åker hem. Kan säga att jag är jävligt less på en viss person, inte den du tror men jag tycker h*n har jävligt dålig attityd.

Funderar på att gå på stan den timman jag har ledigt innan jag ska till körskolan och kika på en ny väska, min gamla är ju trasig nu.. Jag har inga pengar eller något men man kan ju önska sig.



Av Angie - 14 april 2008 09:10

Av Angie - 13 april 2008 18:34

Fan vad den jävla sidan suger. BLOGG.SE JÄVLA HELVETE!

Blir så less.. Suttit och gjort om min blogg som jag har där, ville ha den snygg så jag kan flytta över "the naked truth" dit. Icke, det gick sig inte. Ska bara hålla på och jävlas och ha sig, är det bara jag som har det problemet??? Nä fyfan, men jag har iallafall lyckats hålla mig sysselsatt i någon timme nu istället för att sitta och tänka på hur jobbigt allting är just nu.

Alltså anledningen till att jag ens började fundera på att byta blogg ikväll var för att mina youtube videos som jag lagt upp idag på bloggen inte vill funka för mig nu. De laddas inte av någon anledning.. Allting bara jävlas med mig idag!


Nä jag ger upp. Jag orkar fan inte anstränga mig, får hitta något annat sätt att sysselsätta mig på.

Av Angie - 13 april 2008 16:15
Cyanide and Happiness, a daily webcomicCyanide & Happiness @ Explosm.net

Av Angie - 13 april 2008 16:00

Varför finns det våld? Finns det inte bättre sätt att lösa konflikter på? Jag har tagit till våld mer än en gång istället för att använda huvudet, kan säga att jag inte tjänat något på det iallafall...  Jag vet inte vad jag vill få sagt med det här, jag skriver bara det som dyker upp i huvudet på mig just nu.


Jag vill inte vara den personen jag har blivit, jag tycker inte om den personen han har blivit heller. Vi har förändrat varandra så mycket.. Varför kan det inte vara på ett positivt sätt? nej allting måste bara bli värre och värre.

Jag sa det till en polare igår som mår dåligt av en helt annan anledning - "det blir alltid värre innan det blir bättre".


Livet är så jävla orättvist

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards