Alla inlägg under januari 2008

Av Angie - 27 januari 2008 21:18

Skit i videon alltså, orka titta på massa katter. Men låten är genialisk, kan inte förstå att ett sådant mästerverk är okänt för så många människor.


Av Angie - 26 januari 2008 19:59

Skön som fan, älskar videon!

Av Angie - 26 januari 2008 16:43

En av de bästa låtarna han gjort..



Av Angie - 26 januari 2008 15:45

Fyfan vad bakis jag äääär!

Idag är ingen bra dag, det känner jag på mig. Men satt iallafall och snackade med den väldigt gravida Carro i telefon imorrse. Skönt o få snacka med henne nu när allt är så jävla kaos här uppe. Skulle fan mer än nått annat vilja åka ner o hälsa på henne. Aja, mormor kom och överraskade mig också när jag satt ute o rökte, hon vill att jag ska simma med henne nån dag men jag kan inte nu när jag är nytatuerad. De hade jag visst glömt att tala om för henne Haha.

Shit, varför är allt så konstigt nuförtiden? Vi snackade om tiden hon bodde här i sundsvall och om vad vi gjorde. Hur folk beteer sig här motför hur dom är i norrköping. Vi som hade gosklubben och grejjer :D Shit happens when you party naked beskriver nog situationen hahaha

Av Angie - 26 januari 2008 11:12

haha men gud alltså. aja det förstog jag ju nästan att det skulle sluta såhär. Är väl lika bra att va singel ett tag så man kan träffa lite nytt folk. Hade btw fett kul igår! Träffa skitmkt roliga människor både på "festen" och på krogen..

Har inga pengar men lite vin finns det kvar, drar nog iväg nånstans ikväll också, palla sitta hemma.


I feel great :D

Av Angie - 25 januari 2008 18:29

Shaalalalaaa

what to do what to do?


Platta håret?

Fixa naglarna?

what's the point?


Sitter o väntar på att Josef ska komma hem iaf så man kan börja dricka lite gredos, jummie ^^

Fyfan på måndag börjar jag jobba på dagis.. Jobbigt! Kommer få ont i ryggen och bli grymt sjuk på en gång. Det värsta är att dagarna går så jävla långsamt.

Av Angie - 25 januari 2008 15:41

Men hej där.

Har precis torkat upp lingonsylt på köksgolvet för den som undrar. Morsan tappa den så skiten gick sönder.. Hmmpf. Otur att jag var där och skulle ha batterier just då. Aja, jag får ju mat iaf ska inte klaga. Kunde fått leva på utspilld sylt.


You don't love me, you just love my doggystyle...

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards