Alla inlägg under januari 2008

Av Angie - 11 januari 2008 15:48

Den här videon laddade jag precis upp på Youtube

Vill ni se fler av mina videos (har inte många) så checka XXXmorfina

Av Angie - 11 januari 2008 15:36

Den här låten äger! Så jävla skön, jag älskar Tanya Stephens!

Av Angie - 11 januari 2008 14:35

Här är två till bilder som jag tog med webcamen aldeless nyss, vad tycks??

Uppskattar kommentarer och åsikter!

Av Angie - 11 januari 2008 13:34

Jag undrar en sak, Ni som läser min blogg..

Vad tycker ni? Är de intressant eller är de bara en massa onödigt skitsnack?

Skulle vilja veta ifall jag ska ändra något, för jag älskar att blogga och ju fler läsare desto bättre!

Så kommentera gärna, positiva eller negativa kommentarer är lika välkommna!

Och feel free to ask me anything, jag är inte blyg utav mig =)


Tack för ni läser

Love Angie

Av Angie - 11 januari 2008 13:28

Nya bilder på mig tagna med kameran jag lånade från skolan

Ursäkta mina torra läppar det blir så på vintern =/

Av Angie - 11 januari 2008 12:58

Äntligen fredag! Sitter och dricker nån häxblandning som jag fick av en brud jag festat med för längesen. Avslagen cola och nått mer minns inte.

Aja, jag har ju annat att festa på, försöker få tag på nån som kan gå på boa åt mig också..

Måste ju festa/mysa med Josef nu så mkt jag kan innan han lägger in sig. Men jag orkar inte tänka på det nu.. =/

anyway, fick låna en kamera på skolan så jag ska knäppa lite schyssta kort till bilden/estetisk verksamhet. Har tagit några schyssta bilder inne i stan idag men det är inte rätt ljus ute nu tyvärr.


Av Angie - 11 januari 2008 07:07

Godmorgon, Är rätt trött idag, mest så fryser jag jättemycket.

Fick reda på igår att måndag är dagen som gäller.. Då är det dags att säga hejdå =/ Jag vet inte om jag kommer klara av det här.

Jag klarar inte ens att tänka på det. Min älskling =(

Sex

Av Angie - 10 januari 2008 17:01

Längtar tills han kommer! Jag SKA ha sex ikväll så är det bara. In ut In ut In ut Oh yes, det var ett par dagar sedan sist nu. Jag som är beroende utav sex och behöver få kuk minst två till tre gånger om dagen. Undrar om det är därför jag är så populär bland killar? Ryktet sprider sig fort i sundsvall. Folk vet saker och ting innan man själv vet om det Haha

Jag tycker om att suga kuk och svälja sats, är det nåt fel med det eller? *porrskadad*

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards