Alla inlägg under januari 2008

Av Angie - 22 januari 2008 11:09

Lyckades inte somna om, sitter istället och lyssnar på en dubbel CD vid namn Lovers Rock Vol.1 som jag fick i julklapp för many years ago.. Den är så skön, kan inte fatta att jag inte lyssnat på den på så länge..

Försökt länge nu att hitta en bild på nätet på själva skivomslaget, för det är sjukt vackert! Men nu är det såhär att det verkar bara vara jag i hela världen som äger en sån här skiva för den går inte att hitta! Helt omöjlgt. aja, den är jättefin iallafall.

Om ni bara visste hur sjukt kallt det är på mitt rum nu :S brrrr... Kan knappt skriva ordentligt. Måste lägga mig under duntäcket igen känner jag. Cya later..

Av Angie - 22 januari 2008 08:53

Jag är L E D I G idag! nån jävla vårshow på hedbergska tänker jag då fan inte gå på. Så då kan jag dricka upp mitt kaffe och lägga mig och vila igen, Yeeeaah! Och imorgon Tatuerar jag mig igen! Fan vad allting flyter på nu asså =D

Vill ni veta en hemlighet? Igår var jag och JoozieVenuella och handlade, eller jag handlade och hon tyckte väl mest att det var obehagligt att va där inne haha! Vad jag köpte får ni inte veta, men kan ju alltid gissa. Lovar att ni aldrig kommer gissa rätt.


Jag har fått frågor om min pojkvän och de inläggen då jag ena dagen vart så upprörd över att han ska åka iväg på behandling och nästa dag så är det typ "bortglömt". Vill egentligen inte skriva så mycket, borde inte ha gjort det från första början men nu är det så och ni förtjänar en förklaring.

Han vad där och skulle skriva in sig, men fick inte för han hade rättegång två dagar senare så dem ville att han tog tag i det först. Nu har rättegången varit och på fredag får vi dommen. Innan dess vet ingen av oss vad som kommer hända.

Så ligger det till. Om ni inte tror mig eller vill veta mer så 2 bad.


För er som inte fattat det : helt otroligt att jag ens skriver det här. Men det understrukna orden är länkar ! Hahahaha ja men allvarligt det finns riktiga blockmongon där ute. Så checka checka checka!

Äh förlåt, jag har druckit några koppar 2 many coffey på morgonen för jag var fett trött. Nu ska jag lyckas gå och lägga mig igen :S

Jag älskar Josef, pilutta dig.

Av Angie - 21 januari 2008 08:26

Nu har jag precis vaknat typ, tog mig en dusch och nu sitter jag här och äter frukost. Idag börjar en massa nya kurser, det blir nog rätt intressant, eller det hade vart det om jag inte haft så mycket restuppgifter från de andra kurserna som avslutades förra veckan *stress*. Men de löser sig nog, de måste det göra. Vägrar få IG i psykologi för att jag inte lämnat in EN uppgift.

Yeeh. Har inte sovit sådär jättebra inatt heller, vaknat flera gånger och gått på toa för jag är ju så genialisk som dricker flera liter vatten innan jag går och lägger mig. DoH!

Men känner mig ändå hyffsat pigg.


Ska ringa välskling sedan när jag slutat ;) Var så myssjuk igår så jag höll på att dö! Sängen kändes så stor att jag visste inte om jag skulle lägga mig på golvet eller inte...


Oj nä fyfan, nu måste jag slänga min macka, fick fett ont i magen.

Hörs! Ciao Bella

Av Angie - 20 januari 2008 22:47

Nä nu får det räcka för idag, det här inlägget är mitt åttonde för dagen, vad duktigt av mig =)

Du som vill höra en väldigt skön romantisk låt såhär på kvällsfronten så rekomenderar jag Al Green - Aint no sunshine when she's gone. Skit i videon för jag hatar den filmen men lyssna iallafall på musiken.

Tror att jag ska gå och lägga mig och sova nu. Känner mig lite trött efter helgens bravader och drama, har inte sovit speciellt mycket.

Du som är intresserad av att spela ett riktigt töntigt spel så är bitefight nått för dig. Jag brukar sitta där när jag har riktigt tråkigt, som ikväll unjefär. Det är värkligen inte min grej egentligen men hey, keep an open mind at all times. Om jag endå kunde lyssna på mina egna råd. Vilken trevlig människa jag skulle vara då! Jag med mina fördommar mot asiater och deras filmer, dock inte maten men allt annat. Jag hatar anime och allt som är någolunda liknande.

Men nä för fan nu ska jag sluta. Sängen ropar på mig! Sussa gött

Puss från

Av Angie - 20 januari 2008 22:21

Är inte katter de bästa som finns? Speciellt när de är emo!


GO CRY, EMO KID!

Av Angie - 20 januari 2008 21:55

Hur coolt är de inte att spela musik på det här sättet? Så jävla oldschool haha :D

Farsan ska visa mig hur jag ska annvända LP-spelaren. Vi har så sjukt mkt LP skivor hemma så vi skulle kunna öppna ett helt musik bibliotek. Shame on me som inte lärt mig tidigare. Men det är farsans heliga samling så jag har inte vågat röra den :P

Och hur underbar är inte den här låten? (kasst ljud) Alla har vi fan hört den!

Det är synd att den gamla musken glöms bort i denna materiella värld, allt ska vara bling bling och botox hit och booty shaking dit.

Kan inte förneka att jag älskar de sakerna också men lite variation får de fan ta och vara ibland.

Av Angie - 20 januari 2008 20:58

Jag är världens fittigaste människa! TJOHOO!! Hahah som jag skulle bry mig lixom. Man ska inte ta allting så jävla allvarligt. Är man vän med mig så får man fan tåla lite. Gör man inte det så, 2 bad 4 u, Bye bye! Din förlust.

Mitt liv går ju vidare, det rullar på varje dag! Samma sak hit och dit fram och tillbaka, vart fan är jag på väg? U tell me. Jag har gjort det väldigt tydligt redan från början vad jag är för slags person, kom inte o bitcha nu.

Insåg precis att jag låter exakt som en person i min närhet som jag brukar ta illa upp av, vad lustigt! Tänk att livet kan vara så knepigt. Så länge jag inte sårar dom jag bryr mig om på riktigt så är de ingen fara. Huvudsaken är att jag har den där enda personen att luta mig mot, då klarar jag mig.

Man ska inte ta livet så jävla seriöst, alla blir backstabbade, sårade, lurade och förr eller senare dödade. Om inte av livet itself så av någon annan. Och för dig som tror på nån slags gud, HAHAHA stackars sate!

Nu insåg jag att jag måste förklara något med min tatuering, den kan tolkas på ett troende sätt men så är inte fallet. Har btw ändrat texten till "Forgive me for all my sins", aja, men en SYNDARE är man inte i guds ögon, utan i sina medmänniskors ögon. Gud hittades på av en människa någon gång i tiden, alltså hittade han också på ordet syndare vilket är en person som enligt majoriteten av folket och i de kristnas fall bibeln inte gör som man ska, alltså bryter mot reglerna. Så, i mina "medmänniskors" och majoritetens ögon så är jag en syndare, för jag har i hela mitt liv gått mot strömmen och brytit det perfekta mönstret som var utlagt för mig.

Sedär. Vad trevligt.

Av Angie - 20 januari 2008 20:46

When I come home from work
I'm fiendin' for an eight-ball
I got crack on my mind
I'm hearing cocaine call
Telling me to beep the dealer to deliver me stuff
Keep it a secret from my wife, cuz she thinks I don't use
drugs
There I was, bleeding from my nose and damn
I couldn't breathe but I'm still thinking about the next
gram
It's Friday night I'm not trying to leave my crib dude
I'll kill myself while the dealer's eating Japanese food
I ain't got no pride, while buying this shit
I'm lying to myself telling the runner I'm trying to quit
It's all make believe, I pretend that I'm true
When you give me credit, I'll dodge you every chance that I
get to
Even if its good, I'll sniff it up in a minute
Beep you back and complain that you put too much cut in it
If you fall for that and bring me a new sack
I'll be making more crazy faces than Jim Carrey on crack
Cuz yo I'm ripped, I owe you loot
Plus I annoy you
I deserve to be murdered, but the coke is doing it for you
I got nerve, can you put them pills on my bill
Yo I'll tell you we're friends and we don't even chill
I need drugs

I need drugs

Baking soda, cocaine, how sweet
I need to find me a crack pipe and I'm complete
I got these crack dealers chasing me through the cement
jungle
Cuz they gave me shit to sell and yo I smoked the whole
bundle
Yo I can't front - I got dope in my spleen
And I'm telling everyone at this N.A meeting I'm thirty
days
clean
I won't die even with tuberculosis
I could go on forever mixing dope with my methadone dosage
You could find me at Brighton Beach or Coney Island
Or Rikers Island
My crack pipes my violin
I play along to the police siren
My eyes squint looking for crack on the floor
picking up breadcrumbs and lint
I don't know who I am, ask me I couldn't say
I took a chance and tried to get clean and it lasted one day
Tried to go to rehab too but couldn't get admitted
And if there's money missing from your pocketbook you know
who did it
I need drugs

I need drugs

As a young teen I started with marijuana
Then graduated to coke cuz I needed something stronger
Mescaline, dust, downers, injections sensation
I love to experience a patient's medication
I smoked the drugs off the back of my hands
All I need is a hit of it and I'll create a new dance
Protect yourself, baby cover yourself up
My body swings all over once my seizure erupts
Into a frenzy, on the phone I got thirty sack
But when we meet face-to-face, I got ten dollars less
Made up my mind, I'm quittin' I'm swearing in tears
I'm not gonna get high, I'll only drink beers
Can't sit and wait for my dealer to come provide it
Gotta party to go to and I'm the only one invited
I search the whole house for the damn white mouse
And when I finally find it, I'll sniff the whole ounce
I need drugs

I need drugs

Dealer, listen to me
When I come home from work
Fiendin' for an eight-ball
Nose candy on my mind
I've come to realize, you need me
And if you want me to keep coppin'
Give me a free piece
It's my birthday
Yesterday
Anyway
I'm gonna go sniff this
I'll beep you in an hour
I hate you

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards