Alla inlägg under april 2008

Av Angie - 26 april 2008 19:18
Cyanide and Happiness, a daily webcomicCyanide & Happiness @ Explosm.net

Av Angie - 25 april 2008 20:30

Jag behöver inte vara ensam ikväll, Josef kommer hit =) Nu är jag på bra humör igen.

Det enda som är jobbigt just nu är att jag fick fett jävla ont i ryggen av att hålla på och städa o grejja. Hoppas det går över snart.


Av Angie - 25 april 2008 19:13

Vad händer ikväll? Ja vem fan vet.. Ingenting verkar det som.

Verkar som att jag får sitta här hemma ensam på en fredagkväll, det har ju aldrig hänt förr. Inga pengar har man heller så jag kan inte hitta på nått. FAN vad less jag är.


Av Angie - 25 april 2008 19:11
Cyanide and Happiness, a daily webcomicCyanide & Happiness @ Explosm.net

Av Angie - 25 april 2008 08:28

Jag vaknade 35 minuter för sent imorrse så jag hinner inte fixa håret. Skitbra! Ser ut som nån jävla alien eller nått. Det känns lite bättre med ryggen och så idag, jag går utan problem men har svårt att sitta och ligga.

Skönt med fredag iallafall, vi snackade lite om att vi eventuellt ska vara här ikväll, får se. Saker och ting kan ju alltid ändras.


Ska borsta tänderna nu sen drar jag till skolan. Ciao

Av Angie - 24 april 2008 21:27

Det var en gång för så länge sen
Du och jag slogs mot dumheten
Vi följdes åt till våra drömmars stad
Vind i håret och vår sikt låg klar

Vi visste allt pojkars övermod
Ett farligt vapen var vår blinda tro
Det var en gång i ett annat liv
Ett annat dom mot ett annat vi och jag

Hör du mig?
Hör du mig?
Kan du höra mig?
(Hör du mig?
Hör du mig?)
Allt det här är för dig
Hör du mig?
Hör du mig?
Kan du höra mig?
Allt vi sagt, allt vi gjort blev en sång för dig

Ambitionen var ett långsamt gift
Du höll ut länge men du föll till sist
Och jag den svage, jag står ensam kvar
En sista rest av en utdöd art och jag

Hör du mig?
Hör du mig?
Kan du höra mig?
(Hör du mig?
Hör du mig?)
Allt det här är för dig
Hör du mig?
Hör du mig?
Kan du höra mig?
Allt vi sagt, allt vi gjort blev en sång för dig

Ammunitionen tog slut till sist
Nu kan ni kalla mig the Sundance Kid
Den fria viljan var vår tonårsdröm
Men vi är bara instinkt, bara djur och allt är lögn

Hör du mig?
Hör du mig?
Kan du höra mig?
(Hör du mig?
Hör du mig?)
Allt det här är för dig
Hör du mig?
Hör du mig?
Kan du höra mig?
Allt vi sagt, allt vi gjort blev en sång för dig

Av Angie - 24 april 2008 19:52

Breathe it in and breathe it out
And pass it on, it's almost out
We're so creative, so much more
We're high above but on the floor

It's not a habit, it's cool, I feel alive
If you don't have it you're on the other side

The deeper you stick it in your vein
The deeper the thoughts, there's no more pain
I'm in heaven, I'm a god
I'm everywhere, I feel so hot

It's not a habit, it's cool, I feel alive
If you don't have it you're on the other side
I'm not an addict (maybe that's a lie)

It's over now, I'm cold, alone
I'm just a person on my own
Nothing means a thing to me
(Nothing means a thing to me)

It's not a habit, it's cool, I feel alive
If you don't have it you're on the other side
I'm not an addict (maybe that's a lie)

Free me, leave me
Watch me as I'm going down
Free me, see me
Look at me, I'm falling and I'm falling.

It is not a habit, it is cool I feel alive I feel...
It is not a habit, it is cool I feel alive

It's not a habit, it's cool, I feel alive
If you don't have it you're on the other side
I'm not an addict (maybe that's a lie)
I'm not an addict...

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards